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portada Anthology of Chinese Literature: Volume ii: From the Fourteenth Century to the Present day (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Ilustrado por
Editorial
Año
1994
Idioma
Inglés
N° páginas
512
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
21.0 x 13.7 x 3.3 cm
Peso
0.64 kg.
ISBN
080215090X
ISBN13
9780802150905

Anthology of Chinese Literature: Volume ii: From the Fourteenth Century to the Present day (en Inglés)

Cyril Birch (Ilustrado por) · Grove Press · Tapa Blanda

Anthology of Chinese Literature: Volume ii: From the Fourteenth Century to the Present day (en Inglés) - Birch, Cyril

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Anthology of Chinese Literature: Volume ii: From the Fourteenth Century to the Present day (en Inglés)"

Represented here are examples of various categories of Chinese literary composition-verses, songs, stories, essays, drama, and excerpts from novels from the Y'an and Ching Dynasties, as well as the Republican Period. Highlights include Songs from the Y'an Dynasty, The Temptation of Saint Pigsy by Wu Ch'eng-en, a selection from Peony Pavilion, early Ch'ing lyrics, and "Six Chapters" from A Floating Life by Shen Fu.

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