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portada Basics of financial mathematics (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
190
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
21.0 x 14.8 x 1.0 cm
Peso
0.23 kg.
ISBN13
9781716867170
Categorías

Basics of financial mathematics (en Inglés)

Serge Moulin (Autor) · Lulu.com · Tapa Blanda

Basics of financial mathematics (en Inglés) - Moulin, Serge

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
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Reseña del libro "Basics of financial mathematics (en Inglés)"

Modern finance includes a large number of highly technical specializations: credit, interest rates, equities, commodities, foreign exchange... But in reality, each of these fields uses and adapts the fundamental mathematical tools of finance. These common tools make it possible to link the different types of risk and to better understand the limits of financial solutions. The author offers here a global introduction to the fundamental notions of financial mathematics by applying them to the major subjects that may be of interest to the practitioner: treasurer, financial director, financial manager, asset/liability manager, risk management, financial advisor

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