¡Envío GRATIS por compras de S/89 o más!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Beginning to Spell: A Study of First-Grade Children (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
1992
Idioma
Inglés
N° páginas
378
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN
0195062191
ISBN13
9780195062199
N° edición
1

Beginning to Spell: A Study of First-Grade Children (en Inglés)

Rebecca Treiman (Autor) · Oxford University Press · Tapa Dura

Beginning to Spell: A Study of First-Grade Children (en Inglés) - Rebecca Treiman

Libro Nuevo

S/ 1.131,16

S/ 2.262,32

Ahorras: S/ 1.131,16

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 08 de Julio y el Lunes 22 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Beginning to Spell: A Study of First-Grade Children (en Inglés)"

This groundbreaking study on the psycholinguistics of spelling presents the author's original empirical research on spelling and supplies the theoretical framework necessary to understand how children's ability to write is related to their ability to speak a language. The author explores areas in a field dominated by work traditionally concerned with the psychodynamics of reading skills and, in so doing, highlights the importance of learning to spell for both psycholinguists and educators, since as they begin to spell, children attempt to represent the phonological, or sound form, of words. The study of children's spelling can shed light on the nature of phonological systems and can illuminate the way sounds are organized into larger units, such as syllables and words. Research on children's spelling leads directly to an understanding of the way phonological knowledge is acquired and how phonological systems change with the development of reading and writing ability. In addition to this insight concerning cognitive processes, the findings presented here have implications for how spelling should be taught and why some writing systems are easier to master than others. The work will interest a wide range of cognitive and developmental psychologists, psycholinguists, and educational psychologists, as well as linguists and educators interested in psycholinguistics.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes