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portada Beyond Price Paperback (Murphy Institute Studies in Political Economy) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2011
Idioma
Inglés
N° páginas
334
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.6 x 15.2 x 2.0 cm
Peso
0.52 kg.
ISBN13
9780521183000

Beyond Price Paperback (Murphy Institute Studies in Political Economy) (en Inglés)

Michael Hutter (Ilustrado por) · David Throsby (Ilustrado por) · Cambridge University Press · Tapa Blanda

Beyond Price Paperback (Murphy Institute Studies in Political Economy) (en Inglés) - Hutter, Michael ; Throsby, David

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
Origen: España (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Beyond Price Paperback (Murphy Institute Studies in Political Economy) (en Inglés)"

How do we place a value on a painting, or a piece of music, or a traditional ritual? The market can determine a price in monetary terms for a variety of cultural phenomena, but how much does that tell us about the real value of these things? This book explores the tensions between economic and cultural value from a range of disciplinary viewpoints and provides many new insights into how value is constructed in contemporary society.

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