¡Envío GRATIS a TODO el Perú desde S/89!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Branding on the Eastern Front: The Quest of a Brand Consultant in the New Europe (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Prefacio de
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
208
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 1.1 cm
Peso
0.29 kg.
ISBN13
9789730177343

Branding on the Eastern Front: The Quest of a Brand Consultant in the New Europe (en Inglés)

Aneta Bogdan (Autor) · Wally Olins (Prefacio de) · Brandient · Tapa Blanda

Branding on the Eastern Front: The Quest of a Brand Consultant in the New Europe (en Inglés) - Olins, Wally ; Bogdan, Aneta

Libro Físico

S/ 70,07

S/ 140,13

Ahorras: S/ 70,07

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 17 de Junio y el Miércoles 26 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Branding on the Eastern Front: The Quest of a Brand Consultant in the New Europe (en Inglés)"

Branding on the Eastern Front is both a testimony of how Western-born approaches must adapt to emerging economies, and a crash course in branding and leadership for entrepreneurs, marketers, and contemporary consumers of any kind.The late great branding master Wally Olins said in the Foreword to the book "What is fascinating about the work that my very good friend Aneta Bogdan has been doing for the last dozen years or so is that it seeks not only to create brands in a country in which they had no existence at all for fifty or more years, but that she has done it with such verve, intelligence and creativity."The book is a premier, Eastern view on the debate around the transformative power of branding, including relevant case studies, and an insight into the emergent corporate and entrepreneurial milieus. The author is never average: cynical and idealistic, authoritarian and inspirational-a fresh, break-the-rules storyteller with a speculative and passionate discourse.All in all, the book is a keen practitioner's candid account about the assimilation and development of brands and branding in post-communist Eastern Europe and other emergent markets - in a time when Western-born principles of branding are being tried and tested, not only by their new grounds, but also by the changing times.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes