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portada Brilliant Copywriting: How to Craft the Most Interesting and Effective Copy Imaginable (Brilliant (Prentice Hall)) (Brilliant Business) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Categoría
Referencias
Año
2009
Idioma
Inglés
N° páginas
159
Encuadernación
Tapa Blanda
Peso
0.60
ISBN
9780273727347
ISBN13
9780273727347
N° edición
01

Brilliant Copywriting: How to Craft the Most Interesting and Effective Copy Imaginable (Brilliant (Prentice Hall)) (Brilliant Business) (en Inglés)

Roger Horberry (Autor) · Prentice Hall · Tapa Blanda

Brilliant Copywriting: How to Craft the Most Interesting and Effective Copy Imaginable (Brilliant (Prentice Hall)) (Brilliant Business) (en Inglés) - Roger Horberry

Referencias

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Reseña del libro "Brilliant Copywriting: How to Craft the Most Interesting and Effective Copy Imaginable (Brilliant (Prentice Hall)) (Brilliant Business) (en Inglés)"

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El libro está escrito en Inglés.
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