Compartir
Call Center Operations: Profiting From Teleservices (en Inglés)
Charles E. Day (Autor)
·
Mcgraw-Hill Professional Publishing
· Tapa Blanda
Call Center Operations: Profiting From Teleservices (en Inglés) - Charles E. Day
S/ 334,95
S/ 669,89
Ahorras: S/ 334,95
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Viernes 31 de Mayo y el
Viernes 14 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Call Center Operations: Profiting From Teleservices (en Inglés)"
Optimize call center technologies and boost your bottom line. Open up new sales opportunities and improve customer service with today's newest teleservice technologies! Call Center Operations: Profiting from Teleservices , by Charles E. Day, puts at your fingertips everything you need to understand computer telephony integration. . . assess available methodologies. . . and pick the ones right for your business needs. This hands-on guide covers all the angles: management and marketing issues such as business-to-business and business-to-consumer campaigns, facility and people resources, and call center organization; network architectures, including ISDN; PBX/ACD functionality; local,long distance and cable providers; and more; automatic and predictive dialing. . . client server technology. . . GUIs and legacy hosts; call center software packages and systems; workload management, forecasting and staff schedule modeling and much, much more!
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.