¡Envío GRATIS por compras de S/89 o más!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Community College Teacher Preparation for Diverse Geographies: Implications for Access and Equity for Preparing a Diverse Teacher Workforce (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
202
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.1 cm
Peso
0.29 kg.
ISBN13
9781641136471

Community College Teacher Preparation for Diverse Geographies: Implications for Access and Equity for Preparing a Diverse Teacher Workforce (en Inglés)

D'amico, Mark M. ; Lewis, Chance W. (Autor) · Information Age Publishing · Tapa Blanda

Community College Teacher Preparation for Diverse Geographies: Implications for Access and Equity for Preparing a Diverse Teacher Workforce (en Inglés) - D'Amico, Mark M. ; Lewis, Chance W.

Libro Nuevo

S/ 285,22

S/ 570,45

Ahorras: S/ 285,22

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 23 de Julio y el Martes 06 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Community College Teacher Preparation for Diverse Geographies: Implications for Access and Equity for Preparing a Diverse Teacher Workforce (en Inglés)"

Community colleges serve as the open door to higher education for marginalized, place bound, and/or financially challenged students and communities. One of the key ways marginalization occurs in diverse geographies is through access limitations: access to affordable postsecondary education, access to curricula that lead to viable professions, access to diverse educational role models, and access to employment opportunities that can sustain communities. This underscores the importance of understanding "place" when addressing access and equity in higher education and the role of community colleges.The discussion of access and equity through the community college has implications for teacher education. Considering the documented importance of having a diverse teacher workforce in K-12 schools and the current mismatch between the diversity of students and the teachers in their schools, community colleges have a significant role to play.This book explores many topics related to the community college role in K-12 teacher education, including the community college mission, the policy landscape, partnerships, the transfer function, the community college baccalaureate, and others. Throughout the volume, the authors explore implications of access, equity, and geography and conclude with recommendations to guide future research and practice.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes