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portada Consuming Extreme Sports: Psychological Drivers and Consumer Behaviours of Extreme Athletes (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
126
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
21.0 x 14.8 x 0.8 cm
Peso
0.19 kg.
ISBN13
9783030401290

Consuming Extreme Sports: Psychological Drivers and Consumer Behaviours of Extreme Athletes (en Inglés)

Francesco Raggiotto (Autor) · Palgrave Pivot · Tapa Blanda

Consuming Extreme Sports: Psychological Drivers and Consumer Behaviours of Extreme Athletes (en Inglés) - Raggiotto, Francesco

Libro Nuevo

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Reseña del libro "Consuming Extreme Sports: Psychological Drivers and Consumer Behaviours of Extreme Athletes (en Inglés)"

This book explores the consumption behaviour of 'extreme' athletes from a quantitative perspective. Extreme sports are a multi-billion-dollar industry. The behaviour of athletes who participate in them differs from the majority of consumers in that they voluntarily seek out risky and dangerous situations that other consumers actively avoid. It has therefore been suggested that these consumer-athletes may have a unique psychology in this regard. The book adopts a novel approach based on established psychological theories concerning the behaviour of extreme individuals, applying and translating them into marketing research and practice. It discusses how specific psychological drivers impact the consumption behaviour of consumer-athletes and a variety of marketing-relevant outcomes. By demonstrating that extreme consumers are characterized by a unique psychology that leads them to act and think differently, this book offers scholars deeper insights into consumer behaviour, while also helping practitioners target this lucrative marketing segment more effectively.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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