¡Envío GRATIS a TODO el Perú desde S/89!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Convergenomics: Strategic Innovation in the Convergence Era (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
216
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
21.3 x 13.7 x 1.5 cm
Peso
0.16 kg.
ISBN13
9781138378131

Convergenomics: Strategic Innovation in the Convergence Era (en Inglés)

David L. Olson (Autor) · Sang M. Lee (Autor) · Routledge · Tapa Blanda

Convergenomics: Strategic Innovation in the Convergence Era (en Inglés) - Lee, Sang M. ; Olson, David L.

Libro Nuevo

S/ 181,20

S/ 362,40

Ahorras: S/ 181,20

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 19 de Junio y el Viernes 05 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Convergenomics: Strategic Innovation in the Convergence Era (en Inglés)"

Convergenomics is about the megatrends that are shaping how people behave and organizations work. In this insightful analysis, Sang Lee and David Olson describe how globalization, digitization, changing demographics, changing industry mix, deregulation and privatization, commoditization of processes, new value chains, emerging new economies, deteriorating environment, and cultural conflicts have led to what they define as a convergence revolution. Lee and Olson discuss this convergence revolution from the perspectives of technology, industry, knowledge, open-source networking and bio-artificial convergence, and they explain how human systems are transformed by what they have named convergenomics. Understanding convergenomics can lead to innovative strategic approaches and, the authors contend, more agile businesses are already employing these approaches to become and remain competitive and to generate greater value in a world radically changed by e-commerce. Business leaders and 'students' of strategy at all levels will learn from this book how revolutionary developments can be embraced rather than feared, and how technology that is potentially frightening in its complexity can be harnessed and used to enable productive collaboration and gain competitive advantage.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes