Compartir
Critical Gaming: Interactive History and Virtual Heritage (en Inglés)
Erik Champion
(Autor)
·
Routledge
· Tapa Dura
Critical Gaming: Interactive History and Virtual Heritage (en Inglés) - Champion, Erik
S/ 594,99
S/ 1.189,98
Ahorras: S/ 594,99
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Reino Unido
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Jueves 27 de Junio y el
Viernes 12 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Critical Gaming: Interactive History and Virtual Heritage (en Inglés)"
This book explains how designing, playing and modifying computer games, and understanding the theory behind them, can strengthen the area of digital humanities. This book aims to help digital humanities scholars understand both the issues and also advantages of game design, as well as encouraging them to extend the field of computer game studies, particularly in their teaching and research in the field of virtual heritage. By looking at re-occurring issues in the design, playtesting and interface of serious games and game-based learning for cultural heritage and interactive history, this book highlights the importance of visualisation and self-learning in game studies and how this can intersect with digital humanities. It also asks whether such theoretical concepts can be applied to practical learning situations. It will be of particular interest to those who wish to investigate how games and virtual environments can be used in teaching and research to critique issues and topics in the humanities, particularly in virtual heritage and interactive history.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.