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portada Dark Light: Realism in the Age of Post-Truths: Selections from the Tony and Elham Salamé Collection-Aïshti Foundation (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Contribuciones de
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
464
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
29.5 x 25.4 x 4.3 cm
Peso
3.31 kg.
ISBN13
9788857248851

Dark Light: Realism in the Age of Post-Truths: Selections from the Tony and Elham Salamé Collection-Aïshti Foundation (en Inglés)

Massimiliano Gioni (Contribuciones de) · Skira · Tapa Dura

Dark Light: Realism in the Age of Post-Truths: Selections from the Tony and Elham Salamé Collection-Aïshti Foundation (en Inglés) - Gioni, Massimiliano

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Dark Light: Realism in the Age of Post-Truths: Selections from the Tony and Elham Salamé Collection-Aïshti Foundation (en Inglés)"

Emerging and established artists question the meanings and functions of figurationThis volume gathers works from artists investigating new approaches to figurative imagery through autobiography and the influence of technology. Artists include: Etel Adnan, Maria Lassnig, Richard Prince and Ed Ruscha.

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El libro está escrito en Inglés.
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