Por pocos días: ¡Envío GRATIS a TODO el Perú!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Developing Historical Thinkers: Supporting Historical Inquiry for All Students (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
312
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.8 x 15.8 x 1.6 cm
Peso
0.44 kg.
ISBN13
9780807768761

Developing Historical Thinkers: Supporting Historical Inquiry for All Students (en Inglés)

Bruce A. Lesh (Autor) · Teachers College Press · Tapa Blanda

Developing Historical Thinkers: Supporting Historical Inquiry for All Students (en Inglés) - Lesh, Bruce A. ; Journell, Wayne

Libro Físico

S/ 214,98

S/ 429,97

Ahorras: S/ 214,98

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 17 de Junio y el Lunes 01 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Developing Historical Thinkers: Supporting Historical Inquiry for All Students (en Inglés)"

This practical book addresses the consistent questions that were posed by secondary social studies teachers during professional learning sessions. In particular, it examines ways to break through the inclination and perception expressed by many teachers that "my kids cannot do that." Drawing on 22 years as a high school history teacher, 7 years as a state-level curriculum specialist, and extensive work with inservice teachers across the country, the author provides research-based guidance for engaging students in investigating the past. Lesh examines ways to develop effective questions that guide historical inquiries, utilize discussion in the classroom, and align assessment to inquiry. He also shows teachers how to incorporate difficult histories within an inquiry framework. Each chapter uses a specific lesson, framed by student work, to illuminate approaches in real classroom scenarios. Topics include the Pullman Strike of 1894, the Marcus Garvey question, Dust Bowl Migrants, the LGBTQ+ fight for rights, and multiple lessons from World War I. This follow-up to the author's book "Why Won't You Just Tell Us the Answer?" fills in gaps and expands tools and classroom examples to assist today's teachers. Book Features: Offers ways to promote teacher growth as it pertains to historical thinking. Demonstrates how to align investigating the past with the needs of reluctant readers and students with special needs. Provides lesson materials and instructional guidance. Addresses how to teach difficult subjects, such as LGBTQ+ history. Aligns historical literacy with inquiry-based instruction.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes