Envío GRATIS a TODO el Perú ¡Feliz día del libro!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Directed Motivational Currents and Language Education: Exploring Implications for Pedagogy: 8 (Psychology of Language Learning and Teaching) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2020
Idioma
Inglés
N° páginas
270
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781788928847

Directed Motivational Currents and Language Education: Exploring Implications for Pedagogy: 8 (Psychology of Language Learning and Teaching) (en Inglés)

Christine Muir (Autor) · Multilingual Matters · Tapa Blanda

Directed Motivational Currents and Language Education: Exploring Implications for Pedagogy: 8 (Psychology of Language Learning and Teaching) (en Inglés) - Christine Muir

Libro Nuevo

S/ 164,86

S/ 329,73

Ahorras: S/ 164,86

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: España (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 17 de Mayo y el Miércoles 29 de Mayo.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Directed Motivational Currents and Language Education: Exploring Implications for Pedagogy: 8 (Psychology of Language Learning and Teaching) (en Inglés)"

Directed motivational currents (DMCs) are goal-directed motivational surges in pursuit of a much-desired personal outcome. This book introduces the reader to cutting-edge theory and research in second language learner motivation and presents empirical research which investigates DMCs in the context of language learning. The studies explore the wider relevance of DMC theory from participants recruited worldwide, answering questions such as how many (and which) participants reported having experienced DMCs and what emerged as common triggers initiating such experiences. The studies also discuss the pedagogical implications of DMC theory, investigating whether it is possible to design and implement a project (specifically, a project ‘with DMC potential’) in such a way that it may be able to purposefully facilitate a group-DMC with learners in a second language classroom. The book’s accessible writing style makes it suitable for researchers and students who are interested in second language learning as well as for teachers and trainee teachers who are looking for classroom inspiration.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes