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portada Don't Just Do Something, Stand There!: Ten Principles for Leading Meetings That Matter (16pt Large Print Edition) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
362
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.9 cm
Peso
0.51 kg.
ISBN13
9780369323774

Don't Just Do Something, Stand There!: Ten Principles for Leading Meetings That Matter (16pt Large Print Edition) (en Inglés)

Marvin Weisbord (Autor) · Sandra Janoff (Autor) · ReadHowYouWant · Tapa Blanda

Don't Just Do Something, Stand There!: Ten Principles for Leading Meetings That Matter (16pt Large Print Edition) (en Inglés) - Weisbord, Marvin ; Janoff, Sandra

Libro Físico

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Reseña del libro "Don't Just Do Something, Stand There!: Ten Principles for Leading Meetings That Matter (16pt Large Print Edition) (en Inglés)"

Weisbord and Janoff offer ten principles that will allow readers to get more done in meetings by doing less. Based on over 30 years of experience and extensive research, they show exactly how to establish a meeting structure that will create conditions for success, efficiency, and productivity.

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