¡Envío GRATIS a TODO el Perú desde S/89!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Emotion in Memory and Development: Biological, Cognitive, and Social Considerations (Series in Affective Science) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2009
Idioma
Inglés
N° páginas
432
Encuadernación
Tapa Dura
Peso
1.70
ISBN
0195326938
ISBN13
9780195326932
N° edición
1

Emotion in Memory and Development: Biological, Cognitive, and Social Considerations (Series in Affective Science) (en Inglés)

Jodi A. Quas (Autor) · Oxford Univ Pr · Tapa Dura

Emotion in Memory and Development: Biological, Cognitive, and Social Considerations (Series in Affective Science) (en Inglés) - Jodi A. Quas

Libro Nuevo

S/ 400,10

S/ 800,20

Ahorras: S/ 400,10

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 03 de Junio y el Lunes 17 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Emotion in Memory and Development: Biological, Cognitive, and Social Considerations (Series in Affective Science) (en Inglés)"

The question of how well children recall and can discuss emotional experiences is one with numerous theoretical and applied implications. Theoretically, the role of emotions generally and emotional distress specifically in children's emerging cognitive abilities has implications for understanding how children attend to and process information, how children react to emotional information, and how that information affects their development and functioning over time. Practically speaking, increasing numbers of children have been involved in legal settings as victims or witnesses to violence, highlighting the need to determine the extent to which children's eyewitness reports of traumatic experiences are accurate and complete. In clinical contexts, the ability to narrate emotional events is emerging as a significant predictor of psychological outcomes. How children learn to describe emotional experiences and the extent to which they can do so coherently thus has important implications for clinical interventions.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes