Compartir
Emotion Marketing: The Hallmark way of Winning Customers for Life (en Inglés)
Scott Robinette; Claire Brand; Vicki Lenz; Don Hall Jr. (Autor)
·
Editorial Mcgraw-Hill
· Tapa Dura
Emotion Marketing: The Hallmark way of Winning Customers for Life (en Inglés) - Scott Robinette; Claire Brand; Vicki Lenz; Don Hall Jr.
S/ 185,02
S/ 370,04
Ahorras: S/ 185,02
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Miércoles 29 de Mayo y el
Miércoles 12 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Emotion Marketing: The Hallmark way of Winning Customers for Life (en Inglés)"
To its millions of loyal customers world-wide, the Hallmark brand stands for more than just greeting cards; it embodies the elusive item every company hopes to capture―the customer’s heart. Hallmark has found that one of the keys to attaining superior customer loyalty is through emotion. Now for the first time, Hallmark reveals its groundbreaking strategy: Emotion Marketing. This strategy can help any company create an emotional bond with customers for a competitive advantage in the marketplace. Emotion Marketing will reveal: • How emotion works to cement customer loyalty • The 3 Emotional E’s―Equity, Experience, and Energy Scott Robinette (Kansas City, MO) is General Manager of Hallmark Business Expressions. Claire Brand (Kansas City, MO) is Customer Marketing Manager at Hallmark. Vicki Lenz (Atlanta, GA) is a writer, consultant, and speaker on business, leadership, and marketing.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.