¡Envío GRATIS por compras de S/89 o más!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Employee Experience: Develop a Happy, Productive and Supported Workforce for Exceptional Individual and Business Performance (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
208
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.9 cm
Peso
0.49 kg.
ISBN13
9781398607705
N° edición
0002

Employee Experience: Develop a Happy, Productive and Supported Workforce for Exceptional Individual and Business Performance (en Inglés)

Ben Whitter (Autor) · Kogan Page · Tapa Dura

Employee Experience: Develop a Happy, Productive and Supported Workforce for Exceptional Individual and Business Performance (en Inglés) - Whitter, Ben

Libro Físico

S/ 424,24

S/ 848,47

Ahorras: S/ 424,24

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 25 de Junio y el Martes 09 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Employee Experience: Develop a Happy, Productive and Supported Workforce for Exceptional Individual and Business Performance (en Inglés)"

In a world of increasing stress and constant change, supporting and developing employees has never been more difficult. Employee Experience is an essential resource for improving experiences at work. To develop top-performing employees, HR professionals need to move beyond ad hoc engagement initiatives and instead to design and embed employee experience throughout an organization's processes and culture - from the moment an employee sees a job advert to the moment they leave the company. Employee Experience includes guidance on how to build experience capabilities in an HR team and on communicating, sustaining and evolving the employee experience, as well as on using networks, nudges and technology. The second edition features evidence-based research on the most common challenges experienced globally and how a holistic approach to employee experience can solve them. There is updated coverage of questions that should be asked of data to help put people and their experiences at the heart of the organization and new case studies. Full of tools, tips and advice, this book shows how focusing on the employee experience improves performance, productivity and profits and how organizations of any size can achieve this success.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes