¡Envío GRATIS por compras de S/89 o más!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Equity and Formative Assessment in Higher Education: Advancing Culturally Responsive Assessment (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
164
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.0 cm
Peso
0.26 kg.
ISBN13
9783030716462

Equity and Formative Assessment in Higher Education: Advancing Culturally Responsive Assessment (en Inglés)

Dorit Alt (Autor) · Nirit Raichel (Autor) · Springer · Tapa Blanda

Equity and Formative Assessment in Higher Education: Advancing Culturally Responsive Assessment (en Inglés) - Alt, Dorit ; Raichel, Nirit

Libro Nuevo

S/ 587,33

S/ 1.174,66

Ahorras: S/ 587,33

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 24 de Julio y el Miércoles 07 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Equity and Formative Assessment in Higher Education: Advancing Culturally Responsive Assessment (en Inglés)"

This book discusses instruction, learning, and assessment in higher education with an emphasis on several effective formative assessment tools and methods such as digital badges, reflective journals, and peer assessment used in learning environments comprising students of diverse, multicultural backgrounds. Each chapter provides a rich theoretical review, followed by a case study detailing the challenges involved in using those assessment methods in a diverse classroom, as well as practical suggestions for removing potential barriers, especially for minority students. Most of the narrated case studies are accompanied by episodes, thoughts, and feelings expressed by both students and instructors throughout the assessment processes. This book provides a valuable updated reference source for pedagogical and research purposes for a wide audience. Students, teachers, policymakers, curriculum designers, and teacher educators interested in fostering initiatives in higher education can undoubtably benefit from this book's contents, which are aimed at adapting teaching-learning assessment processes to the unique learning needs of culturally diverse student populations.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes