¡Envío GRATIS por compras de S/89 o más!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Eventful Cities: Cultural Management and Urban Revitalisation (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2010
Idioma
Inglés
N° páginas
534
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN
075066987X
ISBN13
9780750669870
N° edición
1
Categorías

Eventful Cities: Cultural Management and Urban Revitalisation (en Inglés)

Greg Richards; Robert Palmer (Autor) · Butterworth-Heinemann · Tapa Blanda

Eventful Cities: Cultural Management and Urban Revitalisation (en Inglés) - Greg Richards; Robert Palmer

Libro Físico

S/ 232,44

S/ 464,87

Ahorras: S/ 232,44

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 21 de Junio y el Lunes 08 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Eventful Cities: Cultural Management and Urban Revitalisation (en Inglés)"

Processes of globalisation, economic restructuring and urban redevelopment have placed events at the centre of strategies for change in cities. Events offer the potential to achieve economic, social, cultural and environmental outcomes within broader urban development strategies. This volume: * Analyses the process of cultural event development, management and marketing and links these processes to their wider cultural, social and economic context * Provides a unique blend of practical and academic analysis, with a selection of major   events and   festivals in cities where 'eventfulness' has been an important element of development strategy * Examines the reasons why different stakeholders should collaborate, as well as the reasons why cities succeed or fail to develop events and become eventful Eventful Cities: cultural management and urban revitalisation evaluates theoretical perspectives and links theory and practice through case studies of cities and events across the world.  Critical success factors are identified which can help to guide cities and regions to develop event strategies.  This book is essential reading for any undergraduate or graduate student and all practitioners and policy-makers involved in event management, cultural management, arts administration, urban studies, cultural studies and tourism. N.B. Cover image credit: "Zinneke Parade 2006 picture by Bram Goots"   * Analyses the process of cultural event development, management and marketing and links these processes to their wider cultural, social and economic context* Provides a unique blend of practical and academic analysis, with a selection of major festivals and cities where 'the event' has had an important element of development strategy* Examines the reasons why different stakeholders should collaborate, as well as the reasons why partnerships succeed or fail

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes