¡Envío GRATIS por compras de S/89 o más!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Everyone Loves Live Music: A Theory of Performance Institutions (Big Issues in Music) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2021
Idioma
Inglés
N° páginas
355
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9780226738543

Everyone Loves Live Music: A Theory of Performance Institutions (Big Issues in Music) (en Inglés)

Fabian Holt (Autor) · University Of Chicago Press · Tapa Blanda

Everyone Loves Live Music: A Theory of Performance Institutions (Big Issues in Music) (en Inglés) - Fabian Holt

Libro Nuevo

S/ 165,64

S/ 331,28

Ahorras: S/ 165,64

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 25 de Junio y el Lunes 08 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Everyone Loves Live Music: A Theory of Performance Institutions (Big Issues in Music) (en Inglés)"

For decades, millions of music fans have gathered every summer in parks and fields to hear their favorite bands at festivals such as Lollapalooza, Coachella, and Glastonbury. How did these and countless other festivals across the globe evolve into glamorous pop culture events, and how are they changing our relationship to music, leisure, and public culture? In Everyone Loves Live Music, Fabian Holt looks beyond the marketing hype to show how festivals and other institutions of musical performance have evolved in recent decades, as sites that were once meaningful sources of community and culture are increasingly subsumed by corporate giants. Examining a diverse range of cases across Europe and the United States, Holt upends commonly-held ideas of live music and introduces a pioneering theory of performance institutions. He explores the fascinating history of the club and the festival in San Francisco and New York, as well as a number of European cities. This book also explores the social forces shaping live music as small, independent venues become corporatized and as festivals transform to promote mainstream Anglophone culture and its consumerist trappings. The book further provides insight into the broader relationship between culture and community in the twenty-first century. An engaging read for fans, industry professionals, and scholars alike, Everyone Loves Live Music reveals how our contemporary enthusiasm for live music is more fraught than we would like to think.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes