Compartir
Global Business Value Innovations: Building Innovation Capabilities for Business Strategies (International Marketing and Management Research) (en Inglés)
Jennifer J. Edmonds (Editor) Anshu Saxena Arora (Editor) Sabine Bacouel-Jentjens (Editor) (Autor)
·
Palgrave Pivot
· Tapa Dura
Global Business Value Innovations: Building Innovation Capabilities for Business Strategies (International Marketing and Management Research) (en Inglés) - Jennifer J. Edmonds (editor) Anshu Saxena Arora (editor) Sabine Bacouel-Jentjens (editor)
S/ 267,12
S/ 534,25
Ahorras: S/ 267,12
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Jueves 23 de Mayo y el
Jueves 06 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Global Business Value Innovations: Building Innovation Capabilities for Business Strategies (International Marketing and Management Research) (en Inglés)"
This edited collection is a uniquely positioned contribution of interrelated research papers about global business value transformations in both offline and online (digital) worlds. With chapters spanning multiple business disciplines such as strategy, organizational behavior and e-commerce, this book explores the impact of cross-cultural issues, characteristics and challenges with regard to global value innovations. The authors analyze the effects of institutional and regulatory change on international marketing and management from both traditional and digital perspectives, providing concepts and cases for students and academics.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.