¡Envío GRATIS por compras de S/89 o más!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Greener Products: The Making and Marketing of Sustainable Brands, Second Edition (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
250
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781138626294
N° edición
0002

Greener Products: The Making and Marketing of Sustainable Brands, Second Edition (en Inglés)

Al Iannuzzi (Autor) · CRC Press · Tapa Dura

Greener Products: The Making and Marketing of Sustainable Brands, Second Edition (en Inglés) - Iannuzzi, Al

Libro Físico

S/ 636,75

S/ 1.273,49

Ahorras: S/ 636,75

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 26 de Junio y el Jueves 11 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Greener Products: The Making and Marketing of Sustainable Brands, Second Edition (en Inglés)"

Written by a renowned sustainability expert, Greener Products: The Making and Marketing of Sustainable Brands, Second Edition makes the case for why the people and the planet need products to be made in a different, more sustainable way. The growth of the global middle class, with an additional 3 billion people expected to enter the consumer market by 2030, is putting an unprecedented demand on resources and straining the global supply of raw materials, fossil fuels, food and water. This book provides insights on how to raise the bar on product development and investigates the best practices for making and marketing sustainable brands. Over 40 case studies are analyzed in this book and summarized for the reader to easily see what it is that makes leading companies successful. Analysis on marketing campaigns and greener product development range from leading companies like Apple, Nike, Samsung Electronics, BASF, GE, Johnson & Johnson, Unilever, and Method. New updated content in this second edition includes: New developments like the United Nations Sustainable Development Goals with concepts of biomimicry, circular economy, emerging issues management, and eco-innovation. Novel tools and examples for bringing sustainable products to market. New chapter dedicated to natural capital. Analysis of current green marketing methods and market trends. Best practices for making and marketing sustainable brands. For more information, visit the author's book website at www.greenerproducts.biz.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes