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portada How to Write an Inspired Creative Brief, 3rd Edition: A Creative'S Advice on the First Step of the Creative Process (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2020
Idioma
Inglés
N° páginas
142
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 0.8 cm
Peso
0.20 kg.
ISBN13
9780578808758
N° edición
0003
Categorías

How to Write an Inspired Creative Brief, 3rd Edition: A Creative'S Advice on the First Step of the Creative Process (en Inglés)

Howard Ibach (Autor) · Juju Books · Tapa Blanda

How to Write an Inspired Creative Brief, 3rd Edition: A Creative'S Advice on the First Step of the Creative Process (en Inglés) - Ibach, Howard

Libro Nuevo

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Reseña del libro "How to Write an Inspired Creative Brief, 3rd Edition: A Creative'S Advice on the First Step of the Creative Process (en Inglés)"

Fundamentals on thinking about and writing the creative brief, the first step in the development of advertising creative. The document, and the process of briefing with the creative brief, can make the difference between mediocre creative solutions and work that measurably improves ROI.

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El libro está escrito en Inglés.
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