¡Envío GRATIS por compras de S/89 o más!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Internationalizing Teacher Education for Social Justice: Theory, Research, and Practice (Hc) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
236
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.4 cm
Peso
0.51 kg.
ISBN13
9781623966058

Internationalizing Teacher Education for Social Justice: Theory, Research, and Practice (Hc) (en Inglés)

Sharma, Suniti ; Phillion, Joann ; Rahatzad, Jubin (Autor) · Information Age Publishing · Tapa Dura

Internationalizing Teacher Education for Social Justice: Theory, Research, and Practice (Hc) (en Inglés) - Sharma, Suniti ; Phillion, Joann ; Rahatzad, Jubin

Libro Nuevo

S/ 477,62

S/ 955,24

Ahorras: S/ 477,62

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 29 de Julio y el Lunes 12 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Internationalizing Teacher Education for Social Justice: Theory, Research, and Practice (Hc) (en Inglés)"

A volume in Research for Social Justice: Personal Passionate Participatory Inquiry (Sponsored by AERA Qualitative Research SIG and International Studies SIG) Series Editors Ming Fang He, Georgia Southern University and JoAnn Phillion, Purdue University In Internationalizing Teacher Education for Social Justice: Theory, Research, and Practice, editors Suniti Sharma, JoAnn Phillion, Jubin Rahatzad, and Hannah L. Sasser present a collection of personal, passionate, and participatory global perspectives of teacher educators on internationalizing teacher education for social justice. The reader will encounter each author's personal and professional journey into global classrooms for internationalizing teacher education and supporting future teachers in developing competencies necessary for addressing the academic needs of diverse K-12 classrooms. This collection provides a broad, critical, and interpretive overview of shifts in U.S. and global perspectives to offer transformative frameworks and strategies on preparing K-12 teachers to meet the complex demands for skills in the twenty-first century. The global tenor of this book, framed by theory, research, and practice spanning several countries provides a timely contribution to internationalizing teacher education for social justice in the twenty-first century. The authors' dedication to preparing teachers who have knowledge of world cultures and global issues, combined with a deep commitment to social justice for promoting equity in education, informs each chapter. The authors take up the internationalization of teacher education for social justice as both an opportunity and a challenge, transcending rhetoric to meaningful action, situating their global understanding to inform readers of critical engagement with, and examination of, theory, research, and practice for effecting social and educational change.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes