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portada Issues of Formation of Information Culture Among Young People (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
52
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 0.3 cm
Peso
0.09 kg.
ISBN13
9786200646712
Categorías

Issues of Formation of Information Culture Among Young People (en Inglés)

Nodirbek Kodirov (Autor) · Globeedit · Tapa Blanda

Issues of Formation of Information Culture Among Young People (en Inglés) - Kodirov, Nodirbek

Libro Nuevo

S/ 201,09

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  • Estado: Nuevo
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Reseña del libro "Issues of Formation of Information Culture Among Young People (en Inglés)"

In the monograph, the laws of information culture development, changes and positive and negative effects of globalization are analyzed from the point of view of meeting universal and "rational needs" of the global information space, its theoretical and methodological foundations and practical directions are described. develop facility conditions and sub factors.Also, in recent years, it has been aimed to develop the ability to deal uncompromisingly with fake news, which threatens the security of the people of the countries of the world.

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