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portada japanese capitals in historical perspective: place, power and memory in kyoto, edo and tokyo (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2003
Idioma
Inglés
N° páginas
432
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 2.4 cm
Peso
0.78 kg.
ISBN
070071409x
ISBN13
9780700714094

japanese capitals in historical perspective: place, power and memory in kyoto, edo and tokyo (en Inglés)

Nicolas Fieve (Ilustrado por) · Paul Waley (Ilustrado por) · Routledge · Tapa Dura

japanese capitals in historical perspective: place, power and memory in kyoto, edo and tokyo (en Inglés) - Fieve, Nicolas ; Waley, Paul

Libro Físico

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  • Estado: Nuevo
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "japanese capitals in historical perspective: place, power and memory in kyoto, edo and tokyo (en Inglés)"

Japan's ability to develop its own brand of modernity has often been attributed in part to the sophistication of its cities. Concentrating on Kyoto, Edo and Tokyo, the contributors to this volume weave together the links between past and future, memory and vision, symbol and structure, between marginality and power, and between Japan's two great capital cities.

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El libro está escrito en Inglés.
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