Por pocos días: ¡Envío GRATIS a TODO el Perú!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Just Enough Research: Second Edition (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
198
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
21.6 x 14.0 x 1.4 cm
Peso
0.31 kg.
ISBN13
9781952616464
N° edición
0002

Just Enough Research: Second Edition (en Inglés)

Erika Hall (Autor) · Book Apart · Tapa Blanda

Just Enough Research: Second Edition (en Inglés) - Hall, Erika

Libro Físico

S/ 163,50

S/ 327,01

Ahorras: S/ 163,50

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 12 de Junio y el Miércoles 26 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Just Enough Research: Second Edition (en Inglés)"

Good research is about asking more and better questions, and thinking critically about the answers. Done well, it will save your team time and money by reducing unknowns and creating a solid foundation to build the right thing, in the most effective way.Erika Hall distills her experience into a guidebook of trusted research methods you can implement right away, no matter what size team you're on or budget you're working with. Learn how to discover your competitive advantages, spot your own blind spots and biases, understand and harness your findings, and why you should never, ever hold a focus group. You'll start doing good research faster than you can plan your next pitch.WHAT'S NEW IN THE SECOND EDITION?While the mindset and methods of research haven't changed, our digital climate continues to evolve-from the siren song of Net Promoter Score to the latest social media experiment gone awry. The second edition of Just Enough Research features a brand-new chapter on surveys (chock full of math and centaurs!), as well as updated examples throughout, to continue guiding web professionals on the ethics and effects of research.THIS BOOK EXPLORES: Frameworks for designing a thorough research process for your productApproaches to gain alignment around shared goals through stakeholder interviews How to conduct and build best practices for effective user interviews How quickly run affordable tests to clarify big questions Essential and methods for gathering and assessing quantitative data

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes