Envío GRATIS a TODO el Perú ¡Feliz día del libro!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Made to Stick: Why Some Ideas Survive and Others die (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2007
Idioma
Inglés
N° páginas
336
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
21.0 x 15.0 x 2.7 cm
Peso
0.44 kg.
ISBN
1400064287
ISBN13
9781400064281
N° edición
1

Made to Stick: Why Some Ideas Survive and Others die (en Inglés)

Dan Heath (Autor) · Chip Heath (Autor) · Random House · Tapa Dura

Made to Stick: Why Some Ideas Survive and Others die (en Inglés) - Heath, Chip ; Heath, Dan

Libro Nuevo
Libro Usado

S/ 108,12

S/ 216,24

Ahorras: S/ 108,12

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 20 de Mayo y el Miércoles 29 de Mayo.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

S/ 38,74

S/ 77,48

Ahorras: S/ 38,74

50% descuento
  • Estado: Usado
Origen: Chile (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 07 de Mayo y el Viernes 17 de Mayo.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Made to Stick: Why Some Ideas Survive and Others die (en Inglés)"

NEW YORK TIMES BESTSELLER - The instant classic about why some ideas thrive, why others die, and how to make your ideas stick. "Anyone interested in influencing others--to buy, to vote, to learn, to diet, to give to charity or to start a revolution--can learn from this book."--The Washington Post Mark Twain once observed, "A lie can get halfway around the world before the truth can even get its boots on." His observation rings true: Urban legends, conspiracy theories, and bogus news stories circulate effortlessly. Meanwhile, people with important ideas--entrepreneurs, teachers, politicians, and journalists--struggle to make them "stick." In Made to Stick, Chip and Dan Heath reveal the anatomy of ideas that stick and explain ways to make ideas stickier, such as applying the human scale principle, using the Velcro Theory of Memory, and creating curiosity gaps. Along the way, we discover that sticky messages of all kinds--from the infamous "kidney theft ring" hoax to a coach's lessons on sportsmanship to a vision for a new product at Sony--draw their power from the same six traits. Made to Stick will transform the way you communicate. It's a fast-paced tour of success stories (and failures): the Nobel Prize-winning scientist who drank a glass of bacteria to prove a point about stomach ulcers; the charities who make use of the Mother Teresa Effect; the elementary-school teacher whose simulation actually prevented racial prejudice. Provocative, eye-opening, and often surprisingly funny, Made to Stick shows us the vital principles of winning ideas--and tells us how we can apply these rules to making our own messages stick.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Respuesta:
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
Respuesta:
El libro está escrito en Inglés.
Respuesta:
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes