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portada Managing External Relations in Schools and Colleges: International Dimensions (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2001
Idioma
Inglés
N° páginas
248
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.9 x 15.6 x 2.0 cm
Peso
0.52 kg.
ISBN
1853964603
ISBN13
9781853964602

Managing External Relations in Schools and Colleges: International Dimensions (en Inglés)

Lumby, Jacky ; Foskett, Nicholas H. (Autor) · Sage Publications Ltd · Tapa Dura

Managing External Relations in Schools and Colleges: International Dimensions (en Inglés) - Lumby, Jacky ; Foskett, Nicholas H.

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  • Estado: Nuevo
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Reseña del libro "Managing External Relations in Schools and Colleges: International Dimensions (en Inglés)"

This book explores all the major aspects of managing external relations in schools of all phases, as well as in colleges. The authors use empirical research evidence to analyze how schools and colleges can manage external relations to achieve productive and supportive relationships with their communities. They explore how a responsive philosophy and appropriate marketing can be adopted in order to ensure continuous development.

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El libro está escrito en Inglés.
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