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portada Marketing and Advertising in the Online-to-Offline (O2O) World (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
340
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
27.9 x 21.6 x 1.8 cm
Peso
0.79 kg.
ISBN13
9781668458457

Marketing and Advertising in the Online-to-Offline (O2O) World (en Inglés)

Dinana, Hesham Osama (Autor) · IGI Global · Tapa Blanda

Marketing and Advertising in the Online-to-Offline (O2O) World (en Inglés) - Dinana, Hesham Osama

Libro Físico

S/ 869,82

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  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Marketing and Advertising in the Online-to-Offline (O2O) World (en Inglés)"

The field of marketing has changed for the good as the lines between the online and the offline worlds continue to blur and merge as new metaverses emerge. The evolution of online-to-offline and offline-to-online strategies and business models are transforming the research agenda for academicians and work practices for professionals. Further study on this evolution is required to fully understand the opportunities and future directions. Marketing and Advertising in the Online-to-Offline (O2O) World presents an insight into online and offline marketing strategies and practices and focuses on the emerging trend in the online and offline worlds. The book also explores the potential use of emerging technologies such as virtual reality, mixed reality, and big data analytics in different marketing and advertising functions. Covering key topics such as consumer behavior, brand equity, advertising, and brand performance, this reference work is ideal for business owners, industry professionals, managers, administrators, policymakers, researchers, academicians, scholars, practitioners, instructors, and students.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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