¡Envío GRATIS por compras de S/89 o más!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Marketing Brands in Africa: Perspectives on the Evolution of Branding in an Emerging Market (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
272
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
21.0 x 14.8 x 1.8 cm
Peso
0.50 kg.
ISBN13
9783030772031

Marketing Brands in Africa: Perspectives on the Evolution of Branding in an Emerging Market (en Inglés)

Appau, Samuelson (Autor) · Palgrave MacMillan · Tapa Dura

Marketing Brands in Africa: Perspectives on the Evolution of Branding in an Emerging Market (en Inglés) - Appau, Samuelson

Libro Nuevo

S/ 884,12

S/ 1.768,23

Ahorras: S/ 884,12

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 22 de Julio y el Lunes 05 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Marketing Brands in Africa: Perspectives on the Evolution of Branding in an Emerging Market (en Inglés)"

This contributed volume serves as an authoritative reference and guide for anyone looking to study or build a brand in Africa. Despite being touted as the 'last frontier' of global brands, very little research exists that examines brands and branding in this emerging market. Authors cover crucial topics such as the history of branding in Africa, branding approaches used by start-ups, religious organizations, political parties, and businesses in the informal economies of Africa, as well as marketing Africa as a brand using practical cases, empirical and critical approaches.With the world's youngest population and the second-fastest growing economies, Africa has quickly become a hotbed for marketing and consumption of local and global brands. While past research has mostly focused on examining the brand image of Africa and African countries, or on branding Africa as a place for tourist consumption, what is missing is a comprehensive guide that discusses thetheory and practice of branding and brands in and from Africa. Through theoretical and practical contributions, the authors of this book seek to fill the knowledge gap about branding in and from Africa.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes