Compartir
Marketing Recorded Music: How Music Companies Brand and Market Artists (en Inglés)
Donham, Tammy (Autor)
·
Focal Pr
· Tapa Dura
Marketing Recorded Music: How Music Companies Brand and Market Artists (en Inglés) - Donham, Tammy
S/ 460,18
S/ 920,37
Ahorras: S/ 460,18
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Viernes 05 de Julio y el
Martes 23 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Marketing Recorded Music: How Music Companies Brand and Market Artists (en Inglés)"
This fourth edition of Marketing Recorded Music is the essential resource to help you understand how recorded music is professionally marketed. Updated to reflect the digital era, with new chapters on emerging media, streaming, and branding, this fourth edition also includes strategies for independent and unsigned artists. Fully revised to reflect international marketing issues, Marketing Recorded Music is accompanied by a companion website with additional online resources, including PowerPoints, quizzes, and lesson plans, making it the go-to manual for students, as well as aspiring and experienced professionals.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.