¡Envío GRATIS por compras de S/89 o más!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Meanings of the Medium: Perspectives on the art of Television (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
1990
Idioma
Inglés
N° páginas
215
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN
0275933903
ISBN13
9780275933906

Meanings of the Medium: Perspectives on the art of Television (en Inglés)

K. Henderson (Autor) · Praeger · Tapa Dura

Meanings of the Medium: Perspectives on the art of Television (en Inglés) - K. Henderson

Libro Nuevo

S/ 480,94

S/ 961,87

Ahorras: S/ 480,94

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 26 de Junio y el Miércoles 10 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Meanings of the Medium: Perspectives on the art of Television (en Inglés)"

The latest addition to the Media and Society Series, Meanings of the Medium takes a new approach to the study of the past, present, and future of television. Most of its authors are not media experts but literary critics, philosophers, rhetoricians, and historians. They use their unique skills to examine three interwoven themes: the origin and meaning of American attitudes toward television, the relationship between high art and television's popular art, and the relationship between particular kinds of programs and the audience's sensibilities. Stressing an aesthetic and historical approach, the volume directs itself to the reasons why people watch particular programs and what these patterns tell us about ourselves.This volume is divided into three sections. First, Television and Society stresses the dynamic relationship between a particular genre and the sensibility of its audience. Television Programming as Art traces the subtle connections between High culture and examples of contemporary television programs. The development of American attitudes toward television is documented by media experts in the final section, Television and Its Critics.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes