¡Envío GRATIS por compras de S/89 o más!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Metaphor in Foreign Language Instruction (Applications of Cognitive Linguistics [Acl]) [Soft Cover ] (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9783110777376

Metaphor in Foreign Language Instruction (Applications of Cognitive Linguistics [Acl]) [Soft Cover ] (en Inglés)

Piquer-Pã ­riz" "Ana Marã ­a" "Alejo-Gonzã ¡Lez" "Rafael" (Autor) · Walter De Gruyter Inc · Tapa Blanda

Metaphor in Foreign Language Instruction (Applications of Cognitive Linguistics [Acl]) [Soft Cover ] (en Inglés) - Piquer-Pã ­Riz" "Ana Marã ­A" "Alejo-Gonzã ¡Lez" "Rafael"

Libro Físico

S/ 116,96

S/ 233,92

Ahorras: S/ 116,96

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 25 de Junio y el Martes 09 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Metaphor in Foreign Language Instruction (Applications of Cognitive Linguistics [Acl]) [Soft Cover ] (en Inglés)"

Exploring the role that metaphor plays in our linguistic and conceptual systems from a Cognitive Linguistics (CL)-oriented perspective has attracted a great deal of attention for the past three decades. The analysis of the applications of some theoretical tenets of CL (mainly the notion of linguistic motivation) has been particularly fruitful in foreign language (L2) instruction. However, despite some important research findings related to the presentation of word meanings as systematically connected, metaphor is still rarely included as an important part of language courses designed for L2 learners. This volume explores the important role of metaphor in L2 instruction by presenting both theoretical accounts and empirical studies into the topic. Part I comprises four theoretical chapters that touch upon issues of continuing relevance to the discipline (e.g. why metaphor is relevant for L2 learners and how it can be effectively taught) and introduce areas in need of further research (metaphor in L2 instruction in languages other than English or metaphor and young L2 learners). Part II consists of eight empirical studies that illustrate methodological challenges and best practices when analyzing metaphor in real L2 contexts.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes