¡Envío GRATIS por compras de S/89 o más!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Motivation and Its Strategies for Improving Reading Comprehension (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
108
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 0.7 cm
Peso
0.17 kg.
ISBN13
9786203348170

Motivation and Its Strategies for Improving Reading Comprehension (en Inglés)

Karen Juliza Cárdenas Bardales (Autor) · Ayde Pua Chanchari (Autor) · Mariluz Vargas Tuanama (Autor) · Our Knowledge Publishing · Tapa Blanda

Motivation and Its Strategies for Improving Reading Comprehension (en Inglés) - Cárdenas Bardales, Karen Juliza ; Pua Chanchari, Ayde ; Vargas Tuanama, Mariluz

Libro Nuevo

S/ 257,01

S/ 514,02

Ahorras: S/ 257,01

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 29 de Julio y el Lunes 12 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Motivation and Its Strategies for Improving Reading Comprehension (en Inglés)"

The present one has the purpose of establishing the application of the motivation and its strategies of learning to improve the reading comprehension in the students, which was used a descriptive design with a sample of 29 students of second grade of primary level of the educational institution N 40702 Alberto Benavides de la Quintana District of Orcopampa, Castilla - Arequipa, to which the instruments of evaluation were applied to them.The analyses to which these instruments were submitted determined consistent levels of validity and reliability.The results indicate that there are significant and positive correlations between learning strategies and motivation for study and reading comprehension in this sample of students.On the other hand, it is of importance the role of the different learning strategies that are applied, which have as a challenging goal in the educational process that learning is able to act in an autonomous and self-regulated way, as well as considering the issue of strategies for classroom management a basic aspect in the teaching performance, and a means to reach the desired quality education.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes