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portada Never say Sell: How the World's Best Consulting and Professional Services Firms Expand Client Relationships (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2020
Idioma
Inglés
N° páginas
256
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.1 x 16.0 x 2.8 cm
Peso
0.45 kg.
ISBN13
9781119683780
N° edición
1

Never say Sell: How the World's Best Consulting and Professional Services Firms Expand Client Relationships (en Inglés)

Jacob Parks (Autor) · Tom McMakin (Autor) · Wiley · Tapa Dura

Never say Sell: How the World's Best Consulting and Professional Services Firms Expand Client Relationships (en Inglés) - Parks, Jacob ; McMakin, Tom

Libro Nuevo

S/ 111,13

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  • Estado: Nuevo
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
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Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Never say Sell: How the World's Best Consulting and Professional Services Firms Expand Client Relationships (en Inglés)"

Learn the secrets of how recurring revenue is driven at expert firms like BCG, KPMG, EY, and more Never Say Sell: How the World's Best Consulting and Professional Services Firms Expand Client Relationships explains how to scale individual engagements into long-term business relationships. Cowritten by Tom McMakin, the coauthor of How Clients Buy and expert in account development, and colleague Jacob Parks, this book provides insights from key rainmakers at firms like Accenture, IBM, and more into how they drive growth from existing relationships. Never Say Sell is a business development guide for professional service providers like consultants, accountants, and lawyers, whether they are sole proprietors or members of account teams tasked with expanding key accounts. Doing good work with existing clients is not enough to have them come back to you again and again. You must do more. This book explores the techniques and methods that leading professional service providers use to add value, cross sell, and drive recurring revenue from existing engagements. Never Say Sell will help you turn one-and-done clients into some of your most exciting and lucrative relationships. It is a must-have for any professional who benefits from repeat business.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

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