¡Envío GRATIS por compras de S/89 o más!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada New Era - New Urgency: The Case for Repurposing Education (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
402
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 2.7 cm
Peso
0.76 kg.
ISBN13
9781666949766

New Era - New Urgency: The Case for Repurposing Education (en Inglés)

F. Joseph Merlino (Autor) · Deborah Pomeroy (Autor) · Lexington Books · Tapa Dura

New Era - New Urgency: The Case for Repurposing Education (en Inglés) - Merlino, F. Joseph ; Pomeroy, Deborah

Libro Físico

S/ 672,17

S/ 1.344,35

Ahorras: S/ 672,17

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 18 de Junio y el Martes 02 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "New Era - New Urgency: The Case for Repurposing Education (en Inglés)"

New Era - New Urgency: The Case for Repurposing Education explores the unprecedented realities and challenges associated with entering a new era, such as catastrophic climate changes, advanced artificial intelligence, massive demographic shifts, and worldwide digital disinformation campaigns.. This era calls for a new urgency in thinking about how we will educate present and future generations of young people. This book is divided into four parts; Part I describes the profound social, technological, and demographic changes that have occurred over four hundred years since the first English settlements in Massachusetts and Virginia. Part II describes four shadows that have served to corrupt these purposes of education: extreme wealth inequality, nativism, white supremacy, and anti-intellectualism. Part III explores the illusions of educational reform that have over-promised college and career success, created an idolatry of math test scores, conflated memorization of facts with conceptual understanding, and confused multiple layers of policy agendas with progress. Part IV depicts F. Joseph Merlino and Deborah Pomeroy's twelve years of experience in Egypt, Bosnia-Herzegovina, Turkey, and the U.S. in helping to craft new purposes of education for model schools in their countries that reflect their aspirations for a new generation.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes