¡Envío GRATIS por compras de S/89 o más!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada New Money: How Payment Became Social Media (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2020
Idioma
Inglés
N° páginas
272
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9780300233223
Categorías

New Money: How Payment Became Social Media (en Inglés)

Lana Swartz (Autor) · Yale University Press · Tapa Dura

New Money: How Payment Became Social Media (en Inglés) - Lana Swartz

Libro Nuevo

S/ 139,20

S/ 278,40

Ahorras: S/ 139,20

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 14 de Junio y el Jueves 27 de Junio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "New Money: How Payment Became Social Media (en Inglés)"

A new vision of money as a communication technology that creates and sustains invisible―often exclusive―communities"In an engaging and timely work, brimming with fascinating anecdotes and historical and literary references, Lana Swartz brilliantly illustrates how financial technologies are quietly transforming how we socialize and what it means to belong."―Jonathan Zittrain, author of The Future of the Internet: And How to Stop It   One of the basic structures of everyday life, money is at its core a communication media. Payment systems―cash, card, app, or Bitcoin―are informational and symbolic tools that integrate us into, or exclude us from, the society that surrounds us. Examining the social politics of financial technologies, Lana Swartz reveals what’s at stake when we pay.   This accessible and insightful analysis comes at a moment of disruption: from “fin‑tech” startups to cryptocurrencies, a variety of technologies are poised to unseat traditional financial infrastructures. Swartz explains these changes, traces their longer histories, and demonstrates their consequences. She shows just how important these invisible systems are. Getting paid and paying determines whether or not you can put food on the table. The data that payment produces is uniquely revelatory―and newly valuable. New forms of money create new forms of identity, new forms of community, and new forms of power.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes