¡Envío GRATIS por compras de S/89 o más!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Overcoming Cultural Mismatch: Reaching and Teaching Diverse Children (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
150
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 1.3 cm
Peso
0.39 kg.
ISBN13
9781475862034

Overcoming Cultural Mismatch: Reaching and Teaching Diverse Children (en Inglés)

Abigail L. Fuller (Autor) · Rowman & Littlefield Publishers · Tapa Dura

Overcoming Cultural Mismatch: Reaching and Teaching Diverse Children (en Inglés) - Fuller, Abigail L.

Libro Nuevo

S/ 407,55

S/ 815,09

Ahorras: S/ 407,55

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 12 de Agosto y el Lunes 26 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Overcoming Cultural Mismatch: Reaching and Teaching Diverse Children (en Inglés)"

Students in U.S. public schools represent an array of cultural heritages. From students' cultures emerge different ways of constructing knowledge, making sense of experiences, and learning (Gay, 2000). The majority of teachers, unlike their students, are white, mono-cultural females who lack experience with individuals of other cultures. Student diversity is increasing at a faster rate than teachers of color. As a result there is a cultural mismatch between students and teachers.This book introduces readers to cultural mismatch and culturally responsive teaching. Two mechanisms for activating change are presented in the "Framework for Overcoming Cultural Mismatch: Roles of Teachers and Administrators" and the "Inclusive Schools Action Plan." Stirring up a sense of urgency in educators and then guiding school teams on planning and implementation, teachers and school leaders can commit now to equity for all students.In order to effectively teach all children - regardless of ethnic, racial, socioeconomic, religious, and other differences - practicing and pre-service teachers must be aware of the role a student's cultural background plays in their readiness to learn and how they learn. In order to develop this awareness, teachers must reflect on his or her own cultural lens and how it informs teaching.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes