Libros para mamá: ¡Hasta 60% OFF y despacho en 24 horas!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Packaging Design: Successful Product Branding from Concept to Shelf
Formato
Libro Físico
Editorial
Tema
graphic design
Colección
us p & t
Idioma
Inglés
N° páginas
256
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.6 x 20.1 x 1.5 cm
Peso
0.59 kg.
ISBN
111802706x
ISBN13
9781118027066
N° edición
0002

Packaging Design: Successful Product Branding from Concept to Shelf

Marianne R. Klimchuk (Autor) · Sandra A. Krasovec (Autor) · Wiley · Tapa Blanda

Packaging Design: Successful Product Branding from Concept to Shelf - Klimchuk, Marianne R. ; Krasovec, Sandra A.

Sin Stock

Reseña del libro "Packaging Design: Successful Product Branding from Concept to Shelf"

packaging design, second edition shows how to create packaging designs for consumer brands that effectively communicate in the retail environment. the new edition will be the most comprehensive and timely resource of practical and professional information for creating packaging designs that serve as the marketing vehicles for consumer products.  

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes