¡Envío GRATIS por compras de S/89 o más!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Personality as a Factor Affecting the Use of Language Learning Strategies: The Case of University Students (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
210
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.4 cm
Peso
0.49 kg.
ISBN13
9783031252549

Personality as a Factor Affecting the Use of Language Learning Strategies: The Case of University Students (en Inglés)

Miroslaw Pawlak (Autor) · Jakub Przybyl (Autor) · Springer · Tapa Dura

Personality as a Factor Affecting the Use of Language Learning Strategies: The Case of University Students (en Inglés) - Przybyl, Jakub ; Pawlak, Miroslaw

Libro Nuevo

S/ 707,18

S/ 1.414,36

Ahorras: S/ 707,18

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 29 de Julio y el Lunes 12 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Personality as a Factor Affecting the Use of Language Learning Strategies: The Case of University Students (en Inglés)"

The book explores the relationships between the personality traits of Polish university students learning English as a foreign language and their use of language learning strategies (LLS). It provides a solid theoretical background for the investigation of the interface between the two constructs, describes the applied analytical procedures in detail, and reports the results and implications of a large-scale study. Chapter 1 presents multiple perspectives on the investigation of human personality and presents insights from a selection of studies into the role of personality in foreign language learning. Chapter 2 addresses the construct of LLS, while Chapter 3 links strategy use to other individual learner characteristics, with a focus on personality. Chapter 4 sets the methodological framework for the empirical investigation, describes the rationale for conducting the study, and includes a thorough description of analytical procedures. Chapter 5 presents the results of the study and highlights their pedagogical implications. Finally, limitations of the study are presented and some directions for future research are suggested. The monograph will be of interest to scholars investigating the role of personality in SLA as well as graduate and postgraduate students in applied linguistics.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes