Por pocos días: ¡Envío GRATIS a TODO el Perú!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Race, Empire, And English Language Teaching: Creating Responsible And Ethical Anti-racist Practice (mulicultural Education Series) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Ilustrado por
Año
2014
Idioma
Inglés
N° páginas
184
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.8 x 15.7 x 1.2 cm
Peso
0.29 kg.
ISBN13
9780807755129

Race, Empire, And English Language Teaching: Creating Responsible And Ethical Anti-racist Practice (mulicultural Education Series) (en Inglés)

Suhanthie Motha (Autor) · James a. Banks (Ilustrado por) · Teachers College Press · Tapa Blanda

Race, Empire, And English Language Teaching: Creating Responsible And Ethical Anti-racist Practice (mulicultural Education Series) (en Inglés) - Motha, Suhanthie ; Banks, James a.

Libro Nuevo

S/ 223,93

S/ 447,87

Ahorras: S/ 223,93

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 17 de Junio y el Lunes 01 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Race, Empire, And English Language Teaching: Creating Responsible And Ethical Anti-racist Practice (mulicultural Education Series) (en Inglés)"

This timely and critical look at the teaching of English shows how language is used to create hierarchies of cultural privilege in public schools across the United States. Drawing on the work of four ESL teachers who pursued anti-racist pedagogical practices during their first year of teaching, the author provides a compelling account of how new teachers might gain agency for culturally responsive teaching in spite of school cultures that often discourage such approaches. She combines current research and original analyses to shed light on real classroom situations faced by teachers of linguistically diverse populations. This book will help pre- and inservice teachers to think about such challenges as differential achievement between language learners and "native-speakers"; hierarchies of languages and language varieties; the difference between an accent identity and an incorrect pronunciation; and the use of students' first languages in English classes. An important resource for classroom teaching, educational policy, school leadership, and teacher preparation, this volume includes reflection questions at the end of each chapter.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes