¡Envío GRATIS por compras de S/89 o más!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Reimagining the Child: Proceedings of the 2016 Rutgers-Camden Graduate Student Conference in Childhood Studies (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
206
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 1.1 cm
Peso
0.28 kg.
ISBN13
9781974282111

Reimagining the Child: Proceedings of the 2016 Rutgers-Camden Graduate Student Conference in Childhood Studies (en Inglés)

Bergere, Clovis ; Buchanan, Shelly ; Danziger Halperin, Anna (Autor) · Createspace Independent Publishing Platform · Tapa Blanda

Reimagining the Child: Proceedings of the 2016 Rutgers-Camden Graduate Student Conference in Childhood Studies (en Inglés) - Bergere, Clovis ; Buchanan, Shelly ; Danziger Halperin, Anna

Libro Nuevo

S/ 65,13

S/ 130,26

Ahorras: S/ 65,13

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 09 de Agosto y el Viernes 23 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Reimagining the Child: Proceedings of the 2016 Rutgers-Camden Graduate Student Conference in Childhood Studies (en Inglés)"

The graduate program in Childhood Studies at Rutgers University - Camden held its third conference in ten years during the Spring of 2016. Born of a desire both to "get back to the roots" of the field and, at the same time, to throw open its doors, the conference promoted engagement with the basic questions of the nature, meaning, and status of childhood which are the foundation of childhood studies. Also of serious importance was to celebrate the field's strong culture of interdisciplinarity by bringing scholars from as any disparate perspectives as possible into the conversation. The resulting event featured presentations by over forty graduate students and other early-career scholars, representing several dozen institutions, nine countries, and a broad spectrum of disciplines and research approaches: psychology, education, public policy, history, anthropology, media studies, and many more. Many papers defied such categorizations entirely, fitting with childhood studies approach's promise of providing a holistic view of young people's experiences and place in global society unbounded by conventional notions of disciplinarity.The twelve chapters included in this volume give a taste of the full breadth of both the conference and the wider field of work they represent.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes