Por pocos días: ¡Envío GRATIS a TODO el Perú!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Religion and Consumer Behaviour (Routledge Studies in Marketing) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
270
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781032265001
N° edición
1

Religion and Consumer Behaviour (Routledge Studies in Marketing) (en Inglés)

Gaurav Gupta (Editor), Mandakini Paruthi (Editor), Shivinder Nijjer (Editor) (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Religion and Consumer Behaviour (Routledge Studies in Marketing) (en Inglés) - Gaurav Gupta (Editor), Mandakini Paruthi (Editor), Shivinder Nijjer (Editor)

Libro Nuevo

S/ 410,24

S/ 820,47

Ahorras: S/ 410,24

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 26 de Junio y el Viernes 12 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Religion and Consumer Behaviour (Routledge Studies in Marketing) (en Inglés)"

Religion is an important part of individual lives, playing a major role in our decision making and puchasing. Understanding the influence of religion on consumer behaviour is therefore an essential practice for business. The COVID-19 pandemic has especially enhanced the influence of consumers' religiosity on their consumption decisions. This book concentrates on understanding the relationship of religiosity with various aspects of consumption and consumer behaviour to improve policy and build on an under represented topic. In this edited collection, expert contributors, academicians and researchers discuss the influence of religion on consumer behaviour in depth including the "dark side" of religion on consumers' consumption behaviour and religious cults. The chapters also explore the ethical issues surrounding consumption and the role of religion on branding and sustainable practices. With a broad perspective, the book draws on examples of practices from Christianity, Islam, Hinduism and Buddhism. This book will be a particularly valuable resource for scholars and upper level students of marketing, consumer behaviour and consumer psychology. The interdisciplinary perspectives will also appeal to those studying sociology and globalization.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes