¡Envío GRATIS por compras de S/89 o más!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Responsive Open Learning Environments: Outcomes of Research from the Role Project (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
252
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 1.8 cm
Peso
0.57 kg.
ISBN13
9783319023984

Responsive Open Learning Environments: Outcomes of Research from the Role Project (en Inglés)

Kroop, Sylvana ; Mikroyannidis, Alexander ; Wolpers, Martin (Autor) · Springer · Tapa Dura

Responsive Open Learning Environments: Outcomes of Research from the Role Project (en Inglés) - Kroop, Sylvana ; Mikroyannidis, Alexander ; Wolpers, Martin

Libro Nuevo

S/ 289,32

S/ 578,63

Ahorras: S/ 289,32

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 05 de Agosto y el Lunes 19 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Responsive Open Learning Environments: Outcomes of Research from the Role Project (en Inglés)"

This book presents the outcomes of four years of educational research in the EU-supported project called ROLE (Responsive Online Learning Environments). ROLE technology is centered around the concept of self-regulated learning that creates responsible learners, who are capable of critical thinking and able to plan their own learning processes. ROLE allows learners to independently search for appropriate learning resources and then reflect on their own learning process and progress. To accomplish this, ROLE s main objective is to support the development of open personal learning environments (PLE's). ROLE provides a framework consisting of "enabler spaces" on the one hand and tools, content, and services on the other. Utilizing this framework, learners are invited to create their own controlled and preferred learning environments to trigger and motivate self-regulated learning. Authors of this book are researchers, developers and teachers who have worked in the ROLE project and belong to the ROLE partner consortium consisting of 16 internationally renowned research institutions, including those from 6 EU countries and China. Chapters include numerous practical tutorials to guide the reader in creating innovative and useful learning widgets and present the best practices for the development of PLE's.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes