Compartir
School(house) Design and Curriculum in Nineteenth Century America: Historical and Theoretical Frameworks (en Inglés)
Joseph Da Silva
(Autor)
·
Palgrave MacMillan
· Tapa Blanda
School(house) Design and Curriculum in Nineteenth Century America: Historical and Theoretical Frameworks (en Inglés) - Da Silva, Joseph
S/ 455,43
S/ 910,85
Ahorras: S/ 455,43
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Lunes 29 de Julio y el
Lunes 12 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "School(house) Design and Curriculum in Nineteenth Century America: Historical and Theoretical Frameworks (en Inglés)"
This book examines the formative relationship between nineteenth century American school architecture and curriculum. While other studies have queried the intersections of school architecture and curriculum, they approach them without consideration for the ways in which their relationships are culturally formative-or how they reproduce or resist extant inequities in the United States. Da Silva addresses this gap in the school design archive with a cross-disciplinary approach, taking to task the cultural consequences of the relationship between these two primary elements of teaching and learning in a 'hotspot' of American education-the nineteenth century. Providing a historical and theoretical framework for practitioners and scholars in evaluating the politics of modern American school design, the book holds a mirror to the oft-criticized state of American education today.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.