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portada Social Psychology of Consumer Behavior (Frontiers of Social Psychology) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Ilustrado por
Idioma
Inglés
N° páginas
406
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.8 x 15.2 x 2.1 cm
Peso
0.56 kg.
ISBN13
9781138882942
N° edición
1

Social Psychology of Consumer Behavior (Frontiers of Social Psychology) (en Inglés)

Michaela Wänke (Ilustrado por) · Psychology Press · Tapa Blanda

Social Psychology of Consumer Behavior (Frontiers of Social Psychology) (en Inglés) - Wänke, Michaela

Libro Físico

S/ 236,14

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  • Estado: Nuevo
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Social Psychology of Consumer Behavior (Frontiers of Social Psychology) (en Inglés)"

The Social Psychology of Consumer Behavior brings together the most promising and theoretically fruitful research developments by internationally renowned scholars, whose work is at the cutting edge of research. Experts from both fields - social psychology and consumer behavior - provide an informed, up-to-date overview, from an original integrative perspective.The aim of this volume is two-fold. On the one hand, the application of social psychology to consumer behavior is meant to broaden the horizon of social psychologists. On the other hand, students and researchers of consumer behavior will be offered an advanced account of relevant theories tailored to their interests. While the range of topics is rather broad - including the construal of judgments and decisions, affective and cognitive feelings, social and media influences, and goals and self-regulation - each chapter is focused on one specific theoretical or methodological perspective and thereby gives a comprehensive and penetrative account of the relevant issues and the respective research.The volume provides an invaluable resource to students, researchers, and instructors in social psychology, consumer psychology, consumer behavior, and marketing.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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