¡Envío GRATIS por compras de S/89 o más!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada store design and visual merchandising,creating store space that encourages buying (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2011
Idioma
Inglés
N° páginas
204
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 1.2 cm
Peso
0.30 kg.
ISBN13
9781606490945

store design and visual merchandising,creating store space that encourages buying (en Inglés)

Claus Ebster (Autor) · Business Expert Press · Tapa Blanda

store design and visual merchandising,creating store space that encourages buying (en Inglés) - Ebster, Claus

Libro Nuevo

S/ 89,10

S/ 178,20

Ahorras: S/ 89,10

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: España (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 04 de Julio y el Lunes 15 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "store design and visual merchandising,creating store space that encourages buying (en Inglés)"

In an age of self-service stores, saturated markets and ever more demanding customers, the careful and science-driven design of the point of sale has become a crucial success factor for both retailers and service businesses. In this book, the interested reader will find a variety of hands-on suggestions on how to optimize the design of retail stores and service environments to increase customer satisfaction and sales. While the focus is on the practical applicability of the concepts discussed, the book is nevertheless firmly grounded in consumer and psychological research. In this respect it is uniquely positioned vis'-'-vis books written by artists, architects and interior designers which lack a solid research foundation and academic journals articles, which are often inaccessible to the educated yet non-specialized reader. In writing this book, the author draws on both the recent research literature and his own experience as a marketing consultant and consumer researcher. The intended audiences are marketing managers, small business owners and MBA students. Topics covered in the book include: goals and relevance of store design; design tips derived from environmental psychology; cognitive and affective approaches to store design and visual merchandising; use of ambient factors such as music, colors and scents; creation of emotional experiences and theming.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes