Envío GRATIS a TODO el Perú ¡Feliz día del libro!  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Study Guide to Call of the Wild and White Fang by Jack London (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
108
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
21.6 x 14.0 x 0.6 cm
Peso
0.14 kg.
ISBN13
9781645422365
N° edición
0004

Study Guide to Call of the Wild and White Fang by Jack London (en Inglés)

Intelligent Education (Autor) · Dexterity · Tapa Blanda

Study Guide to Call of the Wild and White Fang by Jack London (en Inglés) - Intelligent Education

Libro Nuevo

S/ 57,60

S/ 115,19

Ahorras: S/ 57,60

50% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 20 de Junio y el Lunes 01 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Perú entre 2 y 5 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Study Guide to Call of the Wild and White Fang by Jack London (en Inglés)"

A comprehensive study guide offering in-depth explanation, essay, and test prep for selected works by Jack London, an influential writer of the Industrial Revolution. Titles in this study guide include Call of the Wild and White Fang. As works of adventure fiction, London's novels touched on important philosophical themes concerning the political climate in the author's day. Moreover, his writing not only portrayed a belief in socialism, but also attempted to explain naturalism as a philosophical theory. This Bright Notes Study Guide explores the context and history of London's classic work, helping students to thoroughly explore the reasons they have stood the literary test of time. Each Bright Notes Study Guide contains: - Introductions to the Author and the Work - Character Summaries - Plot Guides - Section and Chapter Overviews - Test Essay and Study Q&As The Bright Notes Study Guide series offers an in-depth tour of more than 275 classic works of literature, exploring characters, critical commentary, historical background, plots, and themes. This set of study guides encourages readers to dig deeper in their understanding by including essay questions and answers as well as topics for further research.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Respuesta:
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
Respuesta:
El libro está escrito en Inglés.
Respuesta:
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes